In deze aflevering vertelt Veerle over de waarde van een weggever. Hoe weet je of jouw gratis weggever genoeg waarde biedt? Kan je ook te veel weggeven, waardoor mensen je betaalde aanbod niet meer nodig hebben? En hoe lang of kort moet een weggever eigenlijk zijn? Je...

Reizende Strijdster Podcast
In de Reizende Strijdster Podcast neem ik, Veerle, je mee in mijn verhaal, de reis die ik doormaak op energiek en spiritueel vlak.
Soms deel ik letterlijk over het op reis gaan, soms over de groei die ik doormaak als ondernemer, maar vooral neem ik je mee in de persoonlijke ontwikkeling die ik doormaak in mijn zoektocht naar verdieping.
Mijn andere Engelstalige podcast, Fearless Adventure, vind je op fearlessadventure.nl
Zoek je specifieke wandel podcasts? Kijk dan hier.
Afleveringen
100. Waarom je je emaillijst nu moet opschonen
In deze aflevering vertelt Veerle waarom het zo belangrijk is om je emaillijst op te schonen. Ze legt het verschil uit tussen een soft en een hard bounce (en waarom je die laatste meteen moet verwijderen), én ze laat zien hoe bounces je deliverability en spamscore...
99. Wat zet je in een goede aankoop email
In deze aflevering vertelt Veerle wat er belangrijk is bij het aankoopmail schrijven. Je ontdekt waarom een goed geschreven eerste e-mail na een aankoop het verschil maakt tussen een twijfelende koper en een enthousiaste klant. Ze deelt praktische tips over de inhoud...
98. De onmisbare klant e-mails die je niet mag vergeten
In deze aflevering vertelt Veerle welke onmisbare klant e-mails je echt niet mag vergeten als je een sterke klantrelatie én meer omzet wilt opbouwen. Ze deelt praktische voorbeelden van e-mails zoals onboarding mails, incheckmails, fasegebaseerde updates en...
97. Van idee naar Masterclass in 2 weken
In deze aflevering vertelt Veerle hoe ze in slechts 14 dagen van een vaag idee naar een volledige masterclass is gegaan. Als technisch VA deelt ze vanuit haar eigen proces welke stappen ze in die twee weken heeft genomen – en waarom flow daarbij een sleutelrol...
96. Dit is waarom je echt een gratis weggever nodig hebt in jouw bedrijf
In deze aflevering vertelt Veerle waarom je écht een gratis weggever nodig hebt in jouw bedrijf. Je hoort wat een weggever is, waarom het zo belangrijk is voor je e-maillijst en hoe je zelfs zonder product nu al kunt starten. Ze deelt voorbeelden van klanten (zoals...
95. Dit zijn de inkomststromen in mijn bedrijf
In deze aflevering vertelt Veerle hoe ze verschillende inkomstenstromen als online ondernemer combineert. Ze neemt je mee in haar werk als Technisch VA, waar ze onder andere Manychat automatiseringen, technische ondersteuning en backoffice tools implementeert. Ook...
94. Hoe kan jij met deze kleine aanpassingen jouw aanbod beter verkopen?
In deze aflevering vertelt Veerle hoe jij jouw aanbod onweerstaanbaar maakt met één krachtig concept: de Value Equation van Alex Hormozi. Waarom kopen klanten wél bij de een, maar scrollen ze jouw aanbod voorbij? Veerle legt het je stap voor stap uit....
93. Hoe een grote misser zorgde voor een nieuw aanbod: Eerste Hulp bij Techniek
In deze aflevering vertelt Veerle hoe een technische fout bij haar freebie-advertentie leidde tot een onverwacht waardevol 1-op-1 gesprek. Wat begon als een mislukte actie, eindigde in een hernieuwd inzicht: ze geniet écht van directe ondersteuning bij...
101. Wanneer heeft een weggever genoeg waarde?
In deze aflevering vertelt Veerle over de waarde van een weggever. Hoe weet je of jouw gratis weggever genoeg waarde biedt? Kan je ook te veel weggeven, waardoor mensen je betaalde aanbod niet meer nodig hebben? En hoe lang of kort moet een weggever eigenlijk zijn? Je...
100. Waarom je je emaillijst nu moet opschonen
In deze aflevering vertelt Veerle waarom het zo belangrijk is om je emaillijst op te schonen. Ze legt het verschil uit tussen een soft en een hard bounce (en waarom je die laatste meteen moet verwijderen), én ze laat zien hoe bounces je deliverability en spamscore...
99. Wat zet je in een goede aankoop email
In deze aflevering vertelt Veerle wat er belangrijk is bij het aankoopmail schrijven. Je ontdekt waarom een goed geschreven eerste e-mail na een aankoop het verschil maakt tussen een twijfelende koper en een enthousiaste klant. Ze deelt praktische tips over de inhoud...
98. De onmisbare klant e-mails die je niet mag vergeten
In deze aflevering vertelt Veerle welke onmisbare klant e-mails je echt niet mag vergeten als je een sterke klantrelatie én meer omzet wilt opbouwen. Ze deelt praktische voorbeelden van e-mails zoals onboarding mails, incheckmails, fasegebaseerde updates en...
97. Van idee naar Masterclass in 2 weken
In deze aflevering vertelt Veerle hoe ze in slechts 14 dagen van een vaag idee naar een volledige masterclass is gegaan. Als technisch VA deelt ze vanuit haar eigen proces welke stappen ze in die twee weken heeft genomen – en waarom flow daarbij een sleutelrol...
96. Dit is waarom je echt een gratis weggever nodig hebt in jouw bedrijf
In deze aflevering vertelt Veerle waarom je écht een gratis weggever nodig hebt in jouw bedrijf. Je hoort wat een weggever is, waarom het zo belangrijk is voor je e-maillijst en hoe je zelfs zonder product nu al kunt starten. Ze deelt voorbeelden van klanten (zoals...