
In deze aflevering vertelt Veerle hoe een technische fout bij haar freebie-advertentie leidde tot een onverwacht waardevol 1-op-1 gesprek. Wat begon als een mislukte actie, eindigde in een hernieuwd inzicht: ze geniet écht van directe ondersteuning bij e-mailmarketingproblemen. Deze realisatie bracht haar op een nieuw idee: Eerste Hulp Bij Techniek – een uur lang samen jouw Mailblue- of e-mailchaos opruimen.
Hoe 1 fout voor een volgend probleem zorgt..
Soms loopt alles anders dan je had gepland… en dat is maar goed ook. Toen ik een nieuwe advertentie lanceerde voor een gratis weggever, liep het technisch volledig mis. Mensen kregen het document simpelweg niet te zien.
Ik wilde op een waardige manier een oplossing bieden, dus besloot ik een gratis Q&A sessie te organiseren. Een kans om waarde te bieden en de mensen toch verder te helpen met hun e-mailmarketingproblemen.
Vervolgens kwam daar maar 1 persoon live bij.
En tóch bleek precies dat moment goud waard. Want tijdens die ene sessie – waarin we samen haar hele Mailblue-account opschonen – voelde ik ineens: dit is wat ik leuk vind. Eén-op-één werken, iemand écht verder helpen met hun technische struggles.
Eerste Hulp Bij Techniek
Daarom bied ik nu Eerste Hulp Bij Techniek aan: een eenmalig uur waarin je me álles mag vragen over je funnels, automatiseringen of technische e-mailinstellingen. We kijken samen in je account, ik leg alles helder uit, en je krijgt de opname na afloop.
En ja, deze sessies zijn er maar drie keer deze maand. Omdat ik weet dat mijn energie hierin zit – en dat jij hier mega veel aan gaat hebben.
👉 Wil je meer grip op je e-mailmarketing én rust in je systemen? Boek dan jouw plekje voor Eerste Hulp Bij Techniek.