Heb je vaak een volle agenda of heb je soms opeens weken niks te doen? Dan wil je eens gaan kijken naar je tijd management! Hoe deel je jou agenda in? Hoe weet je of je nog ruimte hebt om nieuwe klanten aan te nemen?
In deze aflevering deelt Veerle verschillende tips om te weten hoeveel tijd je nodig hebt voor een klant. Hoe je je agenda overzichtelijk houd en welke tools je daarvoor kan gebruiken.
Denk eens na over de volgende vragen:
- Hoeveel tijd kan je effectief werken in de week?
- Heb je bepaalde dagen dat je afspraken hebt en dagen waarop je deze niet hebt?
- Hoeveel tijd ben je gemiddeld per project kwijt?
- Hoe hebben he afgelopen 6 maanden eruit gezien? Hoeveel klanten hielp je toen?
- Kan je je proces stroomlijnen?
- Kan je van te voren al bepaalde zaken inplannen?
- Welke terugkerende taken heb je?
Tools die genoemd worden:
- Toggl, om tijd bij te houden
- Cal.com, om afspraken in te laten plannen
- Reclaim, voor flexibele terugkerende taken
Andere afleveringen